Routery TP-LINK najwyżej ocenione przez konsumentów
W wyniku badań konsumenckich przeprowadzonych w Polsce firma TP-LINK została wyróżniona Laurem Konsumenta 2013 oraz tytułem Konsumencki Lider Jakości 2013 w kategorii routery.
Przeprowadzony po raz kolejny największy ogólnopolski plebiscyt konsumencki w kraju wyłonił najpopularniejsze produkty i marki na krajowym rynku. Największym uznaniem ankietowanych w kategorii routery cieszyły się produkty TP-LINK, co zadecydowało o przyznaniu marce I miejsca oraz tytułu Laur Konsumenta 2013 w swojej kategorii.
Jak co roku, badania przeprowadzone przez organizatora konkursu miały na celu wyłonienie najpopularniejszych wśród konsumentów produktów i marek w swoich kategoriach. Przedmiotem badań była znajomość marki i podstawowe opinie na jej temat. Badania przeprowadzone były wśród losowo wybranych konsumentów za pomocą ankiet i sondażu telefonicznego.
Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program konsumencki, którego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych na polskim rynku. W tegorocznej edycji programu, TP-LINK decyzją konsumentów, otrzymał złote godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2013 za I miejsce w kategorii routery.
Z roku na rok projekt ewoluuje i w kolejnych edycjach stosowane są coraz bardziej zaawansowane metody realizacji i analizy badań. W tym roku badania miały na celu stworzenie rankingu marek i usług, które zdaniem konsumentów mają najwyższą jakość. Badania przeprowadzone były wśród losowo wybranych konsumentów za pomocą metod ilościowych i jakościowych.
Przykładowe wypowiedzi respondentów programu Konsumencki Lider Jakości:
„(…) Miałam dwa takie routery w dwóch mieszkaniach, są łatwe w obsłudze i nie sprawiają problemów (…)”
„(…) Routery są dość proste w konfiguracji, a przy tym posiadają multum funkcji. Fajny design. Dodatkowo są tanie (…)”
„(…) Bardzo wytrzymałe i trwałe, niska cena, dobra jakość internetu (…)”
„Przede wszystkim cieszy mnie to, że konsumenci darzą naszą markę dużym zaufaniem, a nasze produkty wybierają ze względu na ich niezawodność. Oba plebiscyty to całkowicie niezależne badania rynkowe prowadzone na dużej liczbie ankietowanych, o których dowiedzieliśmy się już po oficjalnym ogłoszeniu wyników - stąd nasze zaskoczenie, ale i spora satysfakcja. Przed nami następne cele, wkrótce do rąk naszych klientów trafią kolejne innowacyjne produkty i jestem przekonany, że sprostamy wymaganiom konsumentów. Poprzeczka postawiona jest wysoko, ale dla nas to przede wszystkim bardzo miła i skuteczna motywacja” – zapewnia Mariusz Piaseczny, dyrektor marketingu TP-LINK Polska.