TP-LINK liderem na rynku Wi-Fi w Polsce

Jak wynika z najnowszych danych firmy analitycznej Context, TP-LINK w pierwszym półroczu 2012 umocnił się na pozycji lidera sprzedaży urządzeń bezprzewodowych na polskim rynku. Firma znacząco zwiększyła udziały w rynku, odnotowując wzrost z 33,4% w pierwszym półroczu 2011 roku do 51,9% w roku bieżącym.

Dane z pierwszego i drugiego kwartału lat 2011-2012 doskonale obrazują dynamiczny rozwój firmy TP-LINK:

 

Według danych Contextu najpopularniejszym routerem w Polsce jest produkt TP-LINK TL-WR740N, w technologii Wireless N. W pierwszej połowie tego roku jego sprzedaż przekroczyła 50 tys. sztuk.

„TP-LINK jest liderem nie tylko w Polsce, ale i na światowym rynku Wi-Fi” – tłumaczy Mariusz Piaseczny, marketing manager firmy TP-LINK. „Popularność naszych produktów bierze się z połączenia ich bardzo wysokiej jakości, dużych możliwości (w tym możliwości instalacji alternatywnego oprogramowania dla routerów) i atrakcyjnej ceny. Niezwykle restrykcyjny proces kontroli jakości w naszych fabrykach zapewnia produktom TP-LINK bardzo pozytywną opinię klientów, którzy tak chętnie wybierają nasze produkty.”

 

Założony w 1983 roku CONTEXT jest największą, niezależną firmą specjalizującą się w badaniu rynku konsumenckiego IT w regionie EMEA. Dane opracowane przez CONTEXT pozwalają na śledzenie sprzedaży oraz szczegółową analizę konkurencyjności na poszczególnych na rynkach, w tym w Polsce.

TP-LINK jest jednym z największych światowych producentów sprzętu sieciowego dla sektora SOHO i SMB. Firmę założono w 1996 roku i od tego czasu notuje ona systematyczny wzrost udziałów w rynku produktów sieciowych. Obecnie współpracuje z ponad 600 dystrybutorami na całym świecie. Posiada dwie fabryki z 21 liniami produkcyjnymi. Doskonałe zaplecze techniczne oraz system zarządzania jakością zgodny z normą ISO9001 sprawiają, że produkty TP-LINK dają gwarancję wydajności, pewności i stabilności działania. Jakość produktów została potwierdzona licznymi nagrodami w niezależnych testach urządzeń. Oprócz urządzeń sygnowanych logiem TP-LINK firma produkuje wersje OEM dla innych dostawców produktów sieciowych.