Ważne informacje dotyczące kart przedpłaconych

W imieniu operatora kart przedpłaconych, firmy Sodexo, przekazujemy informacje o zmianach wynikających z dyrektywy PSD2:

 

1. Inaczej zapłacisz w internecie:


 - dla większości płatności poza numerem karty i cvc zostaniesz poproszony o potwierdzenie transakcji jednorazowym kodem SMS;
 - do wysłania kodu potrzebny jest Twój numeru telefonu komórkowego; 
 - sprawdź czy Twoja karta jest dodana/zarejestrowana w Twoim profilu na DlaCiebie.sodexo.pl lub w aplikacji mobilnej Sodexo Dla Ciebie i zaktualizuj numer telefonu komórkowego;
 - włączenie opcji płatności internetowych nastąpi następnego dnia roboczego po dodaniu karty do profilu;
 - po 14 września płatności internetowe zostały zablokowane:
    • dla wszystkich kart Sodexo Visa;
    • dla niezarejestrowanych kart Sodexo Mastercard. 

2. Saldo i historia transakcji wymagają logowania:


 - PSD2 nie pozwala na dostep do salda bez logowania;
 - rejestracja w serwisie Sodexo Dla Ciebie musi być potwierdzona w dwóch kanałach - właśnie dlatego potrzebny jest Twój email i numer telefonu komórkowego;
 - logować możesz się na stronie DlaCiebie.sodexo.pl lub w aplikacji mobilnej Sodexo Dla Ciebie - ten sam login i hasło działa w obydwu serwisach.

3. Zmienił się Regulamin kart:


 - aktualną wersję znajdziesz w serwisach Sodexo Dla Ciebie w sekcji „Informacje o Karcie".