Ważne informacje dotyczące kart przedpłaconych
W imieniu operatora kart przedpłaconych, firmy Sodexo, przekazujemy informacje o zmianach wynikających z dyrektywy PSD2:
1. Inaczej zapłacisz w internecie:
- dla większości płatności poza numerem karty i cvc zostaniesz poproszony o potwierdzenie transakcji jednorazowym kodem SMS;
- do wysłania kodu potrzebny jest Twój numeru telefonu komórkowego;
- sprawdź czy Twoja karta jest dodana/zarejestrowana w Twoim profilu na DlaCiebie.sodexo.pl lub w aplikacji mobilnej Sodexo Dla Ciebie i zaktualizuj numer telefonu komórkowego;
- włączenie opcji płatności internetowych nastąpi następnego dnia roboczego po dodaniu karty do profilu;
- po 14 września płatności internetowe zostały zablokowane:
• dla wszystkich kart Sodexo Visa;
• dla niezarejestrowanych kart Sodexo Mastercard.
2. Saldo i historia transakcji wymagają logowania:
- PSD2 nie pozwala na dostep do salda bez logowania;
- rejestracja w serwisie Sodexo Dla Ciebie musi być potwierdzona w dwóch kanałach - właśnie dlatego potrzebny jest Twój email i numer telefonu komórkowego;
- logować możesz się na stronie DlaCiebie.sodexo.pl lub w aplikacji mobilnej Sodexo Dla Ciebie - ten sam login i hasło działa w obydwu serwisach.
3. Zmienił się Regulamin kart:
- aktualną wersję znajdziesz w serwisach Sodexo Dla Ciebie w sekcji „Informacje o Karcie".